zaterdag 30 mei 2015

YES, YES, YES, GEWONNEN

"YES, YES, YES, GEWONNEN. FANTASTISCH". Ik schreeuw het uit als ik het te horen krijg. Mijn man vraagt we even diep adem te halen en te vertellen wat er zo fantastisch is. Het duurt even maar het lukt.

Afgelopen week heb ik meegedaan aan de TGIF-Challenge. Een wereldwijde "Thank God Its Friday"- challenge waarin topontwerpers en collega-demonstrators van Stampin' Up ons uitdagen om aan de hand van een schets of opdracht een nieuwe ontwerp te maken.

Toen ik zag hoe fantastisch de collega's van het TGIF-designteam met de opdrachten om waren gegaan was dat voor mij een enorme inspiratiebron en uitdaging om daar ook mee aan de slag te gaan. En zie ik heb GEWONNEN, lees mee:

Our voters have selected Mathilde Kortekaas as this week's winner! Check out her project on our Winner's Circle Page!  Mathilde, don't forget to grab the winners button for your blog. 




En die button draag ik deze week natuurlijk met ontzettend veel plezier en vol trots.






1 opmerking: