woensdag 27 mei 2015

Een nieuwe inspiratie uitdaging

Deze week een TGIF-uitdaging die luidde: Laat je inspireren door alles wat je om je heen zien. Een leuke uitdaging, zeker door het moment waarop die bij mij binnen kwam. Het gebeurde juist op het moment dat Hans en ik vrijdagavond een wandeling gingen maken door de meer dan fantastische Peizermaden.

Een prachtige wandeling door de natuur om ons heen waarbij wij onder andere ooievaars, reigers, reeën, zwanen, koeien en nog veel meer zagen op slechts een paar honderd meter van ons huis. Momenten waarop ons weer eens extra duidelijk wordt in wat voor prachtige omgeving wij wonen maar daar eigenlijk veel te weinig van genieten.






Ik wilde vooral iets met bloemen, want het was prachtig weer en bloemen maken mij blij. Er is een stempelset van Stampin UP waarin een tekst is "The world laughs in flowers". Zo voelde het ook voor mij. Vandaar dat ik deze mooie stempelset heb gebruikt waarin je een soort van korenbloem met de tekst "choose happines". Je kunt altijd kiezen hoe je wilt leven. Ik kies voor blijdschap en vreugde.




Ik wens jullie allemaal een fijne challenge en veel plezier toe met het maken van mooie creaties.

Mathilde


Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

  1. what a wonderful card! I love all the detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Gorgeous. Love the lace and every single detail you put into this. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this card. All the little details make it absolutely beautiful! Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous - love the design! Thanks for playing at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen