zondag 17 mei 2015

Mijn tweede challenge uitdaging

Na mijn Challenge experiment van afgelopen weekend, hierbij meteen een nieuwe uitdaging. Dit keer een uitdaging van Stamping And blogging .
De opdracht van deze Challenge is: maak een nieuw ontwerp op basis van onderstaande schets.




Op basis van deze schets heb ik een tweetal kaarten ontworpen. De eerste kaart heb ik gecreƫerd met de cardstock bermuda bay, met designpapier uit de Cherry on top designer series paper stack. De sterren uitgestanst met stars framelits en de mini treat bag thinlits. De stempel is van de set Youre so Sweet. embossin folder van polka dots.



Onderstaande kaart heb ik gecreƫerd met de cardstock bermuda bay, met designpapier uit de Cherry on top designer series paper stack. De ballonnen zijn uitgeponst met de circle punch 2 (5.1cm).
de stempel is van de set I think youre great. Om de lusjes van de  ballon (voetjes van de uilenpons) zit een draadje van bakers twine bermuda bay.
Verstopt zit er nog een paperdoily.








Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Super duper cute card, I love it. Thanks for taking part in this week's Stamping and Blogging Sketch Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Mathilde, wat SUper duper leuk dat je mee hebt gedaan deze week zeg!
    En wat een vrolijke creaties heb je gemaakt. Helemaal leuk!
    Doe je deze week ook weer mee? De nieuwe schets komt straks online.
    Groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen