zondag 3 mei 2015

Een handtasje van Stampin' Up

Afgelopen zaterdag liet ik jullie op mijn facebook-pagina al een foto zien van een tasje dat ik ontworpen heb. Daarop kreeg ik een groot aantal ontzettende leuke en positieve reacties, waarvoor mijn hartelijke dank.
Ook vroegen een aantal van jullie  mij om een video te maken van dit ontwerp. En dus hebben mijn man en ik vandaag hard gewerkt om deze video te maken.

Inmiddels ben ik al druk bezig om het "tasjes"- project nog verder uit de werken. Daarvan hoop ik jullie binnenkort meer te laten zien.





Voor het maken van dit tasje heb ik onder andere gebruik gemaakt van de volgende Stampin' Up-producten.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Groetjes,

Mathilde 

1 opmerking:

  1. super duidelijke video van het tasje misschien maak ik hem nog wel eens

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen