vrijdag 22 mei 2015

Introductie-feest Nieuwe Brochure

Begin juni introduceert Stampin’ Up de nieuwe “Share the Fun” catalogus. Een 188 pagina’s dik boekwerk met een groot aantal fantastische nieuwe producten maar ook met een veel producten die al jarenlang hun uitstekende kwaliteit bewijzen.



Dat is een feestje waard. Daarom organiseer ik ter introductie van de nieuwe Stampin’ Up catalogus op zaterdag 30 mei a.s een informatieve, maar vooral gezellige Open Dag. Van 13.00 tot 17.00 uur ben je van harte uitgenodigd om onder het genot van een hapje en een drankje alvast kennis te maken met een aantal van de nieuwe producten van Stampin' Up en als eerste een blik te werpen op de nieuwe catalogus. Ook is er tijd en gelegenheid om een leuke Make and Take te maken. Zeer een absolute aanrader dus.

Ben je nog niet bekend met de fantastische producten van Stampin’ Up  maar ben je wel benieuwd geworden naar de talloze mogelijkheden?  Dan is dit dé gelegenheid voor die eerste kennismaking. Maar wees gewaarschuwd. Het is verslavend J

Ben je wil geïnteresseerd maar op zaterdag 30 mei verhinderd?  Of woon je te ver weg van mijn woonplaats (Eelde-Paterswolde) ?  Laat mij dat dan ook gerust even weten. We maken dan een andere afspraak of ik breng je in contact met een van mijn collega Stampin’ Up collega’s die de komende weken ook introductie-bijeenkomsten organiseren.

Tot zaterdag 30 mei a.s. , 13.00 tot 17.00 uur Hemstukken 5, 9761 KM Eelde
Wil je eerst meer informatie?  Ben mij dan op 050-3091105

Geen opmerkingen:

Een reactie posten