zondag 10 mei 2015

Emotionele Moederdag

In aanloop naar deze heel emotionele moederdag heb ik een aantal hele bijzondere workshops mogen geven. Workshops die vooral in het teken stonden van de jeugd. En daarmee ook van de toekomst, ook van Stampin' Up Nederland .

In een van de workshops heb ik een project uitgewerkt waarbij voor mij in eerste instantie mijn eigen kleinzoon centraal heeft gestaan. Maar zowel in de workshop die ik met een aantal 11- en 12-jarige enthousiaste dames heb mogen doen als in de super-gezellige activiteit met een paar jonge dames met hun moeder werd nogmaals duidelijk wat voor fantastische dingen ze met onze producten van Stampin' Up! kunnen doen.








Heb je de komende week ook zin om iets leuks met de dochter (of kleindochter) met haar vriendinnetjes te doen? Stuur me een PB en we maken er samen iets leuks van.

Groetjes,

Mathilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten