vrijdag 15 mei 2015

Nieuw video-project: Tasje met drie kaartjes en bijpassende enveloppen

Deze week heb ik een tasje gemaakt  met daarin 3 kaartjes en bijpassende enveloppen. Een geslaagd project al zeg ik het zelf. In het het project opgeknipt in twee video's,  In deel 1 zie je hoe ik het tasje heb gemaakt. Deel 2 toont de kaarten en enveloppes.

Veel  kijk plezier, maar vooral veel plezier het maken . Het je het tasje klaar, stuur mij dan even een foto. Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties.

Wil het tasje met enveloppes liever bij mij in een workshop maken?  Dan weet je me te vinden.








Voor het maken van dit tasje heb ik onder andere gebruik gemaakt van de volgende Stampin' Up-producten.



Built for Free Using: My Stampin Blog




1 opmerking:

  1. wat een SUPER leuke filmpjes maak je Mathilde, ik heb gisteren deze kaart na gemaakt en dit is erg goed gelukt. Ik heb wat andere kleuren gebruikt, wil wel een foto sturen maar weet niet hoe ik deze hier upload.


    groet Janny Haandrikman

    BeantwoordenVerwijderen