maandag 4 mei 2015

Doosje met drie kaartjes

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben zit ik op dit moment eventjes helemaal in mijn "tasjes-mania". Om die te doorbreken even aandacht voor een ontwerp dat ik een al weer een paar weken geleden gemaakt heb. Het is een doosje met daarin drie kaartjes.

Vorige week heb ik een soort gelijk doosje met kaartjes aan een dierbare vriendin gegeven die even een steuntje in de rug nodig heeft. Het leuke is dat ik een van die kaartjes voorzien van een eigen persoonlijk tekst afgelopen weekend alweer terug zal bij een andere vriendin.

Voor de video hebben we het in twee projecten geknipt. De eerste video laat zien hoe je het doosje maakt.


\


Terwijl de tweede video laat zien hoe je de bijpassende kaartjes kunt maken





Voor dit project heb ik gebruik gemaakt van de volgende producten:


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten