zondag 17 mei 2015

Een nieuwe uitdaging: TGIF Challenge 03 — Graduation Theme

Vanaf het moment dat Stampin' Up geintroduceerd werd in Nederland ben ik er bij betrokken. In de afgelopen drie jaar heb ik al heel veel leuke, mooie en bijzondere dingen mee mogen maken. Toch is er een ding waar ik mij eigenlijk nog nooit aan gewaagd heb en dat is meedoen aan een zogenaamde Challenge.

Niet omdat ik bang ben voor de uitdaging (integendeel, wat is er nu leuker dat uitgedaagd worden op basis van je creativiteit), maar wel omdat ik op zag tegen het "gedoe" om alles op je juiste plek op het sites te krijgen.

Omdat ik vind dat je alles toch een keer gedaan moet hebben (maar zeker ook omdat mijn man gelukkig dat technische deel voor zijn rekening wil nemen), deze week mijn primeur. Via mijn Stampin' Up collega Carolien van der Straaten ontdekte in de TGIF Challenge. TGIF ? Ja, de Thank God It's Friday Challenge. Op die nieuwe site staat iedere week een nieuwe uitdaging.



Deze week is de uitdaging "Congrats Grad", oftewel maak een project voor een student of leerling die zijn examen heeft gehaald of over is gegaan naar het volgende schooljaar. #tfigc03

Ik heb een tasje ontworpen voor een jonge dame die de lagere school gaat verlaten en in september aan haar middelbare schooltijd begint. Op dat tasje heb ik een houdertje voor vijf potloodjes gemaakt. In het tasje een leuke kaart.






4 opmerkingen:

  1. oh wow!! You are a superhero!! Thanks for playing at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ack! That little purse is sooo cute! Thank you for sharing with us @ TGIFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk tasje, geweldig die kleine potloodjes aan de voorkant! Dank je wel voor je inzending voor de TGIF challenge van deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute bag! Thanks for playing along :-)

    BeantwoordenVerwijderen