zondag 21 juni 2015

Nieuwe Uitdaging: #TGIFCTD01 Throw-down

De afgelopen weken is er iets gebeurd wat ik lange tijd eigenlijk niet voor mogelijk heb gehouden. Ik ben een beetje verslaafd geraakt aan deelname aan Challenges. Elke vrijdag kijk ik al uit naar de nieuwe uitdaging die door de designers van de TGIF-Challenge aan ons worden voorgelegd.  Ik raak altijd erg geïnspireerd en wil weer nieuwe dingen gaan doen. Het resultaat daarvan zul je binnenkort terug kunnen vinden in mijn nieuwe workshop-programma.

Maar terug naar de Challenge. Naast de wekelijkse TGIF-Challenge hebben de topdesigners een totaal nieuwe uitdaging bedacht, de TGIFC-Throw Down. In deze uitdaging krijg je de opdracht om met een aantal elementen een nieuw ontwerp te maken. Deze week zitten onderstaande artikelen in het "winkelmandje".



Vertaalt naar echte producten levert dat onderstaand resultaat op. 




Het is dan heel verleidelijk om aan de slag te gaan met de "Butterfly Thinlits". Ik heb er echter voor gekozen om die niet te gebruiken omdat ik het te dominant vind voor een kaartje dat ik wil maken. De vlinder trekt naar mijn idee te veel aandacht.




Voor dit ontwerp heb ik gebruik gemaakt van onderstaande artikelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten