dinsdag 30 oktober 2012

bloghop Stampin'up

Bloghop Stampin' Up Nederland


Zoals jullie weten is op 8 oktober Stampin'Up! in Nederland geïntroduceerd.
Inmiddels zijn er al een heleboel demonstratrices overal in het land.
Om jullie bekend te maken met alle dames en hun blogs organiseren wij een bloghop.


De bloghop begint bij Mathilde Kortekaas
Mocht je verdwalen tijdens deze bloghop, dan kun je in de onderstaande lijst de weg terug vinden.




Als je mee wilt doen dan volg je het pad van links onderaan dit bericht, zo kom je bij de volgende SU dame.
Zo ga je verder tot je alle dames hebt gehad en weer bij Mathilde eindigt.


Laat op elke blog een reactie achter onder het bericht zodat we zien dat je er geweest bent.
Hoe meer reacties hoe hoger de kans is om een prijs te winnen, want die is er natuurlijk ook één.
De winnaar zal random worden gekozen.
We hopen dat jullie allemaal mee doen met deze bloghop, want de prijs is echt geweldig!


We gaan 3 prijzen weggeven.

1 winnaar krijgt deze geweldige prijs
















.

En voor nog 2 andere winnaars hebben we deze prijs in petto.





















De winnaars worden random gekozen. En bekend gemaakt op het blog van ons allemaal. 
Maar om winnaar te worden moet je volger worden en een reactie achterlaten op ieder blog dat meedoet met deze geweldige bloghop. 


Onderweg kun je inspiratie vinden van Stampin'Up! creaties, dus doe daar je voordeel mee.
De bloghop start op zondag 21 oktober om 12.00 uur en loopt tot zondag 4 november tot 24.00 uur, op dinsdag 6 november maken we de winnaars bekend.

Hier mijn creatie gemaakt met de Stampin'Up! materialen

Dit zijn kleine zakjes waar lekkers in kan, bijv. bonbonnetjes of iets dergelijks.
 
 
 
 
 




Ga nu naar Eefje Bouweriks om verder te gaan in de bloghop.  


Bedankt voor je bezoek! En we hopen dat je deze producten net zo geweldig vind als wij!

Creatieve groetjes,
Mathilde 

91 opmerkingen:

  1. Hoi Mathilde, leuke zakjes heb je gemaakt, dat brengt me op een productief idee. Ik hou enorm van de traditionele kleurtjes met Kerstmis.
    Succes en veel liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. huh dat ging mis. ik had opgeschreven wat een superleuke zakjes heb je gemaakt, erg leuk!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige zakjes. Krijg je echt een kerst gevoel zeg!! Nou ik hop effe naar de volgende prettige dag vandaag!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, zo'n Bloghop. Ik ga zeker even (nou, even...) mee hoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Mathilde,
    een erg leuk idee voor kerst!
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een kerstsfeer zeg, mooi gemaakt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee Mathilde, ik strand bij geertje, die heeft geen bericht op haar blog die er staat. vandaar dat ik maar even een berichtje bij jou achter laat, ik ga even kijken of ik wel bij de rest kan komen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van zo'n blog hop nog niet eerder gehoord. Grappig. Eens kijken dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heel erg leuk idee die kerstzakjes

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dit leuke zakjes zeg! Je brengt me op een idee :)

    ik hop even verder..

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inmiddels ben ik weer bij jou gearriveerd Mathilde. Jammer dat sommige dames geen kaartjes of andere dingen gemaakt hadden om te showen, daar moeten we dan nog maar eens naar terug gaan. Op 1 blog stond zelfs nog helemaal geen bericht en kon ik dus niet eens een reactie achter laten en soms kon je geen volger worden ;-S Deze bloghop loopt nog wel even dus misschien tegen die tijd.... ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via Anita ben ik op jou blog terecht gekomen om mee te doen aan deze leuke bloghop.
    Wat een super idee om op deze manier deze zakjes te decoreren, je kan er ook een klein kerstcadeautje indoen.
    Je hebt mij in ieder geval op een idee gebracht.
    Succes met de bloghop, liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben maar na eefje hierheen gegaan want bij de volgende na haar stond niets weet niet of ik het nu wel goed doe???
    maar hier staan iig erg mooie dingen,superleuke zakjes!!!leuk ideetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan Mathilde.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de producten van SU echt geweldig, en het is zo super dat het hier nu ook te koop is. Ik heb de catalogus al in huis en zit dus ook regelmatig te kwijlen met al dat moois. Je hebt al supervoorbeelden gemaakt zeg. Heel erg mooi. Ben ook meteen volger geworden. Nu hop ik door naar de volgende. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo ik ben weer terug. Er zitten leuke dingen en ideeen tussen alleen jammer dat ik er nog een paar niet heb gezien moet ik vanavond maar effe langs. Het was een prachtige blog hop en ik hoop ook dat jullie er zelf ook lol in hebben!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke snoepzakjes Mathilde.
    Tot straks

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga eens even bloghoppen. Kijken of het me gaat lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo ik ben weer terug bij je. Jammer dat 3 dames hun blog nog niet hadden bijgewerkt of nog niet werkte, maar ik kom van de week gewoon nog even terug. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo ik ben ook weer terug alleen snapt ik het bij de laatste niet waar je een berichtje kan zetten en volger worden want het is een heel ander soort blog akls dat de rest heb maar het zal wel aan mijn liggen maar ik kijk van de week nog wel eens want ik heb er ook nog een paar gemist die er niets op hadden staan maar wat ik gezien heb is echt helemaal mooi

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ik ben weer terug.

    Heb alleen wat feedback ;)
    Erg jammer dat niet op alle blogs het bloghop bericht staat (op 1 staat zelfs helemaal geen bericht)
    Ook is een bericht achterlaten waar eerst woordverifivatie voor nodig is echt een kriem..
    Ik ben ook geen volger geworden van een aantal, omdat het niet kon, of omdat het via facebook gaat, wat ik gewoon niet wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. allereerst proficiat! Ik wil natuurlijk graag meedoen en ga aan de bloghop beginnen. Wie wil er nu geen leuke stempelset winnen?
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja ik ben natuurlijk een fan van SU en ben benieuwd hoe het hier in Nederland allemaal zal gaan lopen.
    Ik ga gauw bij Eefje kijken.
    Succes allemaal dames.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Mathilda, ik ben rond met de bloghop. Er zijn een paar mensen die geen bloghop hadden, één had zelfs nog een lege blog. Jammer! Maar ik ben overal geweest en ik moet zeggen dat het me opviel hoe iedereen toch zijn eigen speciale kaart heeft gemaakt.
    Nog 1 vraagje kan je vragen of woordverificatie kan uitgeschakeld worden. Ik weet dat veel mensen dan gewoon niet reageren.
    Veel succes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het leuk om mee te doen aan de bloghop.
    veel succes!!
    De creatie die je hebt gemaakt is erg leuk.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Mathilde,

    Ga met mijn rondje beginnen. Wat is dit leuk!
    Ik vind deze zakjes geweldig! Staat hoog op mijn verlanglijstje!!! kan niet wachten om het allemaal te leren.

    Liefs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige zakjes heb je gemaakt. Ga ook bij jouw mijn rondje bloghoppen beginnen.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Mathilde, ben rond met de bloghop. Net als Chantal stuitte ik ook op drie muren. Erg jammer! Ben overal geweest.
    Veel succes, groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er super leuk uit Mathilde. Ik hoor dat er een paar blogs niet bereikbaar zijn dus die kom zo wel tegen. Leuk idee die Blog Hop en leuke prijzen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige producten Mathilde
    Ik wens veel susses met alles

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb mijn rondje gedaan en bij 1 persoon kon ik geen reactie achterlaten, de rest wel.
    Idd een tip om aan te geven de woordverficatie uit te zetten, vreselijk irritant omdat zze ook vaak onduidelijk zijn en je wel 3 a 4 keer opnieuw in moet toetsen voordat die goed is.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie producten, ik wil graag meedoen.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige zakjes ... Een prima idee voor kerst. Wat leuk dat Stampin Up nu ook hier is.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja dat is natuurlijk veel te mooi om weg te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaaf zoals je die zakjes gepimpt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tjeetje wat heb je dat leuk gedaan Mathilde, ziet er super goed uit.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat leuk een bloghop, ik ga snel bij Eefje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk zeg, de eerste keer dat ik meedoe aan een bloghop, maar het is dan ook voor supermooie producten! Benieuwd wat ik nog allemaal ga tegenkomen op julllie blogs!

    Groetjes
    Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben alweer rond!

    Alleen bij Greetje vond ik geen plekje om te reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk idee, nog nooit aan een bloghop meegedaan. ik zital in je volg lijst.

    Gr danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een leuk cadeauzakjes heb je gemaakt een leuk idee voor de kerst .schitterend die kerstballen.echt topie
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuke kadozakjes.
    Super leuk idee zo een bloghop.
    En die prijzen zijn te gek.
    Super spul van Stampin'up.
    Dit is mijn allereerste bloghop.
    Super gaaf.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke zakjes heb je gemaakt.
    leuke bloghop
    gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb heel wat moois gezien met deze bloghop. Leuke ideeën opgedaan. Alleen Greet heeft nog niks staan en bij Chantall is het ook erg leeg. Hopenlijk gaat dat nog helemaal goed komen, want ben wel benieuwd wat zij voor moois te showen hebben aan ons.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een leuke zakjes!
    ik ga mee doen aan de blog hop...natuurlijk!
    erg leuk dat jullie dit organiseren

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ben ik wee...ik ben nu helemaal rond geweest en wat een leuke dingen heb ik allemaal gezien!
    geweldig!
    ik vind dit een erg leuke aktie en ik ga hard duimen dat ik misschien wel iets win hihih

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super leuke actie, ik ga nu beginnen aan de ronde.
    gr Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  48. heb geen idee wat een bloghop is dus ik stort me maar het diepe in, wel leuk dat het nu in Nederland te koop is

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik heb ook een rondje gemaakt en al het moois gezien, ben heel benieuwd straks op de Kreadoe kom er zeker even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben gek op stempels dus ik ga overal volger worden en een berichtje plaatsen. En wat een leuke zakjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat zijn die zakjes gaaf geworden zeg. Een super leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuk creaties met die kadoozakjes, super

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Helemaal rond geweest, heel veel ideeen opgedaan en wie weet wel een winnaar, succes allemaal hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  54. zo ik heb mijn bloghop goed doorlopen enkel de laatste kan ik niet op de gewone weg volger worden.
    succes met alles dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ook ik ben ff op bezoek geweest en hop verder
    Heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel erg originele mooie creaties

    veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ikben helemaal rond geweest,maar bij de vorige kon ik geen volger worden want ik heb geen facebook.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Liebe Mathilde

    glückwunsch zu deinem ersten Blog hop ik hüpfe gerne mal in de lostopf und versöke mein glück.
    Lg bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk idee ,deze bloghop.
    Ga vast veel inspiratie opdoen !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ben al jaren fan van SU en nu dan eindelijk in Nederland.En hier inspiratie opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Mathilde
    Heel mooie spulletjes hebben jullie. Vanavond een demo gehadvan Diana Feenstra. Was heel leuk.

    succes verder.

    Gr. Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo Mathilde,
    Leuk de bloghop. Ga nu gauw verder naar de volgende...
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Mathilde,
    Ik heb iedereen gehad. Leuk om op deze manier een rondje te maken en ideeen op te doen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben niet zo van de kerststempels omdat je die zo weinig kan gebruiken, maar als ik dit zo zie vind ik het wel heel leuk. Groetjes marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mooie stempels, en wat een leuk idee zo'n bloghop.
    Ik doe graag mee. Op naar de volgende.
    José v B

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hallo Mathilde,

    Het 1e zakje vind ik errug leuk en inderdaad een leuk idee die bloghop.
    Ik ga gauw even verder 'hoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  67. En ik ben hier weer terug...vond het leuk om zo van het ene blog naar het andere te gaan, hoop dat jullie dit nog eens gaan doen...dat hoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ben rond gebloghopt! Wat was dit leuk!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Al een tijdje aan het kwijlen bij Amerikaanse SU en via Facebook's Freubelgroep vertelde je me dat ze nu dus ook in Nederland zijn? Even hoppen om te kijken wat wij NL-ers voor creatiefs ermee doen. Deze zakjes zijn in ieder geval super! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat geweldig! Stampinup in nederland. En jij laat zien waarom....super creaties zeg!Groetjes,miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gisteren naar Kreadoe geweest en tot mijn verbazing zag ik dat Stampinup nu in Nederland verkrijgbaar is...WOW Super geweldig. Ben al heel lang een grote fan van Stampinup dus nu kan ik ook al die geweldige spullen bestellen...ben helemaal in de wolken!!!!!
    Zo...nu ga ik eerst even bloghoppen en dan de catalogus een op mijn gemakje bekijken.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zoooo...ben ik weer...heb nu iedereen gehad maar ben in het begin vergeten om volger te worden dus ik moet weer ff langs sommige mensen om volger te worden. Heb erge leuke creaties gezien. Het was smullen.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Leuk zo' bloghop. Heb veel leuke dingen gezien. Ik ben blij dat SU eindelijk in Nederland is gearriveerd.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een fijne verassing is dit, SU is eindelijk verkrijgbaar in Nederland, het werd hoog tijd.
    Het sparen voor de producten kan nu eindelijk beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. En we zijn weer terug! Jullie hebben allemaal al prachtige dingen gemaakt. Ik kan niet wachten om zelf aan de slag te gaan! Hou jullie zeker nog in de gaten voor meer inspiratie ideetjes en natuurlijk voor de SU nieuwtjes. Super bedankt om SU naar nederland te halen Mathilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Geweldig!
    Leuk dat ik vanmiddag bij je hebt staan praten. Ik ga zeker over alles nadenken.

    Ik vind het een geweldige stempellijn! En hop weer even verder!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  78. En ik ben weer terug van de bloghop. Leuk, leuk, leuk! :o)
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een geweldig leuke cadeauzakjes. Precies wat ik zoek voor de komende feestdagen.
    De 1e keer dat ik me waag aan een bloghop, ben benieuwd wat er allemaal voor moois tevoorschijn komt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Leuke zakjes, ik ben benieuwd, wat ik nog meer tegenkom.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Daar ben ik weer, prachtige dingen voorbij zien komen.
    Erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Geweldige kadozakjes met deze prachtige producten van SU.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Heb even een kijkje genomen bij de stand op de Creadoe en heb meegedaan met een workshopje.
    Wat een mooie produkten zijn het, de ponsen gaan zo makkelijk door het papier heen en de leuke stempels geven een prachtige afdruk, echt geweldig!!!
    Succes Mathilde!
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen