zondag 26 augustus 2012

vlinderkaart met 3d voelsprieten

Ik vind het altijd leuk om een 3d effect te bereiken, door de voelsprietjes wat te krullen zet je het buiten het platte vlak. vlindertjes zijn dubbel gestanst en opgeplakt met de bovenste vlinder iets omhoog, zo heb je ook weer dat 3d effect.
Doodelen heb ik altijd prachtig gevonden, dus ook een beetje doodle werk erop.
Voor deze kaart heb ik de vlinderpons gebruikt van stampin up, maar ook het dessinpapier.

 
 
Zodra ik demonstratrice ben voor stampin up, waarschijnlijk vanaf 1 oktober kunt u dit bij mij bestellen, maar ik kom ook graag bij u thuis en geef hiervan een workshop.
Wilt u een afspraak maken voor een workshop, kunt u mij een mail sturen of u telefoneert mij, mijn nummer is 050-3091105
de hartelijke groeten van mathilde
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten